poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Zguba się znalazła

Na wstępie chciałam przeprosić za moje opóźnienie z dodawaniem postów gdyż net chodził mi ze strasznym opóźnieniem ;( , ale wróćmy do tematu ostatnio z koleżanką Olą i Izą jeździłyśmy na rolkach , wcześniej jak już zauważyłam jedna śrubka utrzymująca kółko się odkręcała więc za każdym razem ją sprawdzałam , aż w końcu puściła i kółko odpadło zauważając to nieźle glebłam xD PS: dziękuje ci Olu za upomnienie mi o tym odpadającym kółku xD no ale nic kolano zdarte nogi bolą a jednej śrubki szukałam około pół godziny aż w końcu ją znalazłam ;) nie powinna się już odkręcać gdyż wujek przykręcił mi dokładnie i sprawdził wszystkie kółka :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Translate

Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Witaj użytkowniku na moim blogu "Feel the reggae flavor" Nazywam się Patrycja i mam 13 lat Mieszkam w małym miasteczku położonym na województwie podlaskim moje hobby to rysowanie i szkicowanie , mam małą suczkę o imieniu Dora i lubię spędzać z nią czas ;)

© Feel the reggae flavor, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena