poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Uro cioci

Hej wczoraj niestety mieliśmy do szkoły ale po szkole pojechałam na urodziny cioci , kupiłyśmy jej z mamą tort i taką złotą książkę z życzeniami i jej zdjęciem robioną na zamówienie kiedy mieliśmy już wracać do domu babcia mnie zatrzymała i dała mi 50 zł oraz czekoladę i delicję :
Jak już wróciliśmy do domu to od razu wyszłam z Izą i Pączkiem xD chodziliśmy gadaliśmy Iza postawiła po pałeczce niby wszystko w tym dniu było ok ale tego samego dnia mój pies zepsuł mi słuchawki do telefonu ;( byłam tak na niego wkurzona że ..... ale przynajmniej dostałam od babci 50zł i mogę teraz kupić sobie nowe i w końcu kupie se buty na koturnie które mi się megaa spodobały .

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Translate

Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Witaj użytkowniku na moim blogu "Feel the reggae flavor" Nazywam się Patrycja i mam 13 lat Mieszkam w małym miasteczku położonym na województwie podlaskim moje hobby to rysowanie i szkicowanie , mam małą suczkę o imieniu Dora i lubię spędzać z nią czas ;)

© Feel the reggae flavor, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena