piątek, 27 kwietnia 2012

Wolna chata !!!

Hej dziś mam wolną chatę gdyż o moja mama idzie na ślub a ja zostaje i robię bramę z Izą ;) po ślubie wszyscy jadą na wesele w Raczkach , a ja z Izą zostajemy u mnie w domu i mamy cały dzień wolnego housa :D Iza zadbała o super filmy : "Zmierzch" , "Księżyc w nowiu" , "Zaćmienie" , "Przed świtem" i "Cały twój" czy jakoś tak xD a ja skombinowałam kasę na jedzenie na wieczór . Teraz o 9.00 lub o 10.00 jadę z mamą do cioci żeby jej na ślub ułożyła fryzurę ;) Dobra ja już muszę lecieć bo zaraz jedziemy później jeszcze napiszę ;)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Translate

Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Witaj użytkowniku na moim blogu "Feel the reggae flavor" Nazywam się Patrycja i mam 13 lat Mieszkam w małym miasteczku położonym na województwie podlaskim moje hobby to rysowanie i szkicowanie , mam małą suczkę o imieniu Dora i lubię spędzać z nią czas ;)

© Feel the reggae flavor, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena