poniedziałek, 25 czerwca 2012

Sklep internetowy

Hej znów mnie trochę nie było -.- ale pracowałam nad moim sklepem internetowym z biżuterią :D zapraszam was oczywiście do niego gdyż właśnie został wystawiony nowy produkt do sprzedaży , i myślę że produkty będą wystawiane każdego dnia jeden . Oczywiście jak większość sklepów internetowych mój oferuję także współpracę blogerkom . Więc w swoim imieniu zapraszam was do mojego nowo otwartego sklepu internetowego " Tyśka shop " to link do sklepu : http://tyska-shop.blogspot.com/

5 komentarze:

  1. daj linka do sklepu gdzie można współpracować z tb

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://tyska-shop.blogspot.com/p/kontakt.html

      zachęcam też do zakupu moich produktów

      Usuń
  2. :) w wolnej chwili wpadne xd

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Translate

Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Witaj użytkowniku na moim blogu "Feel the reggae flavor" Nazywam się Patrycja i mam 13 lat Mieszkam w małym miasteczku położonym na województwie podlaskim moje hobby to rysowanie i szkicowanie , mam małą suczkę o imieniu Dora i lubię spędzać z nią czas ;)

© Feel the reggae flavor, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena