czwartek, 28 czerwca 2012

Koturny

Hej wczoraj byłam w Olecku na zakupach , głównym celem były buty na zakończenie roku szkolnego i ogólnie do chodzenia w nich w lato . Szukałam na początku jakiś zwykłych balerinek ale w końcu wypatrzyłam sobie prześliczne koturny . Najbardziej spodobał mi się ich intensywny czerwony kolor . Kupiłam je w sklepie " Ray "  za 49.00 zł , trochę drogie były ale przeważnie wszystkie koturny jakie przed nimi patrzyłam były albo w takiej samej cenie albo droższe :/ , a tu ich zdjęcia ;3 :



2 komentarze:

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Translate

Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Witaj użytkowniku na moim blogu "Feel the reggae flavor" Nazywam się Patrycja i mam 13 lat Mieszkam w małym miasteczku położonym na województwie podlaskim moje hobby to rysowanie i szkicowanie , mam małą suczkę o imieniu Dora i lubię spędzać z nią czas ;)

© Feel the reggae flavor, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena