piątek, 17 sierpnia 2012

Zaległości

Hejka do tej pory miałam spore zaległości no ale w końcu są wakacje i chcę wykorzystać jak najlepiej ten czas niedługo raczej jadę do Gdańska a potem jeszcze nie wiem co będzie ;) . Długo mnie tu nie było nie napisałam wam o moich urodzinach ani o bejsbolówce którą ostatnio kupiłam , pewnie napisze o niej w następnym poście ;D . Jedna z blogerek która także jedzie w te wakacje nad morze podsunęła mi pomysł na swoim blogu myślę że skoro jadę nad morze to mogę paru osobom kupić pocztówki :) . Więcej o pocztówkach dowiecie się w kolejnym poście . A ty dla was mam dwa rysunki :
A tu coś dla was ;*


4 komentarze:

  1. fajny pomysł z tymi pocztówkami^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też na trochę zniknęłam, ale to przecież normalne - każdy chce korzystać z wakacji, a nie gnić w domu przed kompem ;)
    Nie martw się więc o nic i dobrze się baw! :*

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Translate

Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Witaj użytkowniku na moim blogu "Feel the reggae flavor" Nazywam się Patrycja i mam 13 lat Mieszkam w małym miasteczku położonym na województwie podlaskim moje hobby to rysowanie i szkicowanie , mam małą suczkę o imieniu Dora i lubię spędzać z nią czas ;)

© Feel the reggae flavor, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena