środa, 4 lipca 2012

Ognisko

Hej sorka za te przerwy ale raz to się nie chcę pisać , raz to czasu nie ma a nie dawno dokładnie wczoraj i przedwczoraj nie mieliśmy przez cały dzień prądu :/ . No ale ja tu piszę o niezapomnianym ogniskuu ;D
Było świetnie zapoznanie się , wspólna pogawędka , no i oczywiście niezła zabawa np: gra w słoik czy tunel , no i Ecian nową ma ksywkę ;) a tą ksywką jest ....................... sześcian (Ania jest zarąbista ) wzięło się od tego  że wkurzyłam sie na Eciana i i gadałam do niego : Ecian nie odwalaj wioochy ! , a Ania usłyszała sześcian i teraz tak na niego gadamy ;) Także ogółem ognisko mi się podobało , a tu macie taką fotkę z Asią

 Dobry dziubekk zawsze najlepszy

3 komentarze:

  1. ładne zdjęcie. :D oginsko! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. najwazniejsze ze sie dobrze bawilas :D
    super zdjecie !
    dobry dziubek nie jest zly ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. och poszłabym na jakieś ognisko :D

    ps. wróciłam do blogowania zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Translate

Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Witaj użytkowniku na moim blogu "Feel the reggae flavor" Nazywam się Patrycja i mam 13 lat Mieszkam w małym miasteczku położonym na województwie podlaskim moje hobby to rysowanie i szkicowanie , mam małą suczkę o imieniu Dora i lubię spędzać z nią czas ;)

© Feel the reggae flavor, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena